maanantai 13. marraskuuta 2017

ELISAN tuki vastaa vasta huomenna

Milenkiintoinen ilmiö ELISAN tukipuhelun pyynnössä on, että tuen voi varata vasta seuraavana päivänä?
Jos jumittunutta sähköpostia ei saa auki ELISAN päästä alle vuorokauteen (mun tapauksessa kahteen), niin alkaa kuulostaa huolestuttavalta. Mitä sellaisella sähköpostilla tekee? Sehän alkaa kuulostaa ihan tuolta paperipostin toiminnalta. Onkohan tekniset tukihenkilöt ulkoiluttamassa vanhuksia?
Tai ehkä tuo viivytystaktiikka liittyy tuohon lisätilamyyntikampanjaan. Fyrkkaa pitäisi saada jostain nyhdettyä, keinoja kaihtamatta?
Tai ehkä Suomi eurooppalaistuu? "Manjana" (manana) - meininkiä kehiin täälläkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti