sunnuntai 19. marraskuuta 2017

ELISA korjasi postilaskurin

Kuten alapuolella olevasta viestistä voitte lukea. Elsia korjasi postilaatikkoni laskurin ja vapautti postitilin käyttöön jälleen.
Omaguru otti minuun yhteyttä, ilmeisesti julkisten kirjoitusteni syystä. Sellainen ei tietenkään voi olla hyvää asiakaspalvelua, että asia pitää tuoda julkisille palstoille puitavaksi. Asia olisi voitu hoitaa ihan keskenämme jos se olisi haluttu tehdä, kuten asiakaspalvelun tulisi toimia, ei inttämällä itsestään selvyyksiä.

Teknisen tuen kaveri oli osaava ja kiitos hänelle siitä. Tekniseen tukeen vain ei nykyään tahdo päästä (omagurun palvelumaksu on kohtuuton, varsinkin jos vika on Elisan puolella. Minulta sitä ei tosin velotettu) ja huonoimmassa tapauksessa sielläkin vastaamaan saattaa sattua kaveri joka ei osaa asiaansa. Sellaistakin olen kuullut tapahtuva mutta se ei nyt liity tähän tapaukseen eikä edes postilaatikoihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti