tiistai 9. huhtikuuta 2019

Loiste juoksuttaa asiakkaitaan

LOISTE Palautti liikaa perimäänsä sähkönkäyttömaksua Nordeaan, josta se piti hakea henkilökohtaisesti.
MIKSI sitä ei voinut palauttaa suoraan asiakkaan tilille, jolta se oli aikoinaan maksettu?
Jrkyttävän heikkoa asiakaspalvelua on juoksuttaa tällaisessa tapauksessa asiakasta ja jonotuttaa pankkitiskillä. Ehkä asiakkaista halutaan eroon?
On ilmeistä syytä etsiä joku fiksummin toimiva sähköyhtiö.

REKLAMAATIO:
----Alkuperäinen viesti---- Lähettäjä: <no-reply@loiste.fi> Lähetetty: 9.4.2019 11.46.05 Kenelle: <asiakaspalvelu@loiste.fi> Otsikko: Lomakelähetys solmusta Yhteydenottolomake Lähetyspäivämäärä Tiistai, huhtikuu 9, 2019 - 11:45 Lähetti anonyymi käyttäjä: 88.112.185.123 (Loisteen oman palautelomakkeen postia, koska muuta yhteysosoitetta ei löytynyt)
Lähetetyt arvot: Nimi: Hannu Kuukkanen Sähköposti: hannu.kuukkanen@xxxxxx.fi Puhelinnumero: xxxxxxx
Viesti: Palautitte liikaa perimäänne sähkönkäyttömaksua Nordeaan. MIKSI sitä ei voinut palauttaa suoraan asikkaan tilille, jolta se oli aikoinaan peritty? Järkyttävän heikkoa asiakaspalvelua on juoksuttaa tällaisessa tapauksessa asiakasta ja jonotuttaa pankkitiskillä.

Lomakkeen vastaukset löytyvät osoitteessa https://www.loiste.fi/node/139/submission/103431

--------------------------------VASTAUS REKLAMAATIOONI------------------------------

On 10.4.2019 9:07, asiakaspalvelu@loiste.fi wrote:
Hei, Kiitos yhteydenotostanne ja palautteesta. Olemme lähettäneet teille kirjeitse tiedon tulevasta palautuksesta, jossa olemme pyytäneet teitä ilmoittamaan tilinumeronne minne palautus voidaan suorittaa koska tällaisia tietoja me emme näe ilman asiakkaan ilmoitusta. Kirjeessä on myös mainittu, että mikäli tilinumeroa ei ilmoiteta määräaikaan mennessä siirtyy palautus noudettavaksi Nordeasta. Toivottavasti tämä selvensi asiaa.

Ystävällisin terveisin, Tiina Hyyryläinen Loiste Asiakaspalvelu PL 5, 87101 Kajaani Puhelin 0800 9 2000 asiakaspalvelu@loiste.fi www.loiste.fi https://www.facebook.com/loiste.energia
 -------------------------------------

Tällaista mainitsemaanne kirjettä meille ei ole koskaan tullut.
Tilinumero on teidän laskustusosastollanne ollut tähän päivään asti ainakin. MIKSI se pitäisi uudelleen teille lähettää?
SIllä olette laskuttaneet ja sen kautta maksut saaneet. Mikä vika siinä tilissä teidän mielestänne on?

Onko tämä siis edelleenkään asiakaspalvelua vaiko simputusta ja oman vastuun kiertelyä?

Hannu Kuukkanen

--------------------

On 12.4.2019 10:54, asiakaspalvelu@loiste.fi wrote:
Hei,

Kiitos yhteydenotostasi.

Sopimuksellasi ei ole tilinumeroa.

Sinulla on sopimuksella laskutustapana e-lasku. E-lasku on asiakkaan ja pankin välinen sopimus. Vaikka suoritus tulee tililtäsi emme näe tilinumeroa, ainoastaan maksajan nimen.

Tämä on ihan normaali käytäntö jos emme ole saaneet asiakkaalta tilinumeroa palautusta varten.


Ystävällisin terveisin,

Jenna Leminen
Loiste Asiakaspalvelu

---------------------------------


Tuota se ulkoistaminen meinaa. Myös ote asiakaspalvelusta katoaa toimintojen ulkoistamisen myötä.
Heikko lenkki on myös Suomen Posti, jolla menee kaikki aika vanhusten ulkoiluttamiseen ja kesällä ruohonleikkuuseen.

Sanomelehtienkään jako ei heiltä oikein onnistu.

Terveisin: Hannu Kuukkanen

----------------------------------

Ihmettelen edelleen, miksi Loisteelta ei löydy tilinumeroani, koska olen aikasemmin saanut laskun suoraan heiltä ja heille myös maksut tililtäni ovat menneet? Minä olen nähnyt ainakin kaikki omien laskujeni maksajatiedot.
Ehkä asiakstietoja ei sitten kannata pitää tallessa, kun ne voi kätevästi kirjeitse uudelleen pyytää. Siis JOS posti ne perille joskus toimittaisi.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti