keskiviikko 5. elokuuta 2020

Kesko sotkee Plussatiliensä tiedot

Olen kirjoittanut Keskolle kaksi kirjettä tilitietojeni korjaamiseksi.
Alkuperäinen ja perheen ensimmäinen Plussakortti oli perustettu nimelle Hannu Ruukkanen. Naureskelin sille silloin mutta enää ei naurata. Alkaa suorastaan keittää Keskon asikastietojärjestelmien epämääräinen hoito. Sisälukutaitokin vaikuttaa olevan hukassa.
JOS Kesko on syvässä viisaudessaan, siirtänyt alkuperäisen tilin vaimoni nimii, se ei tarkoita, että minut pyyhitään rekisteristä. Kun kirjoitan Hannu Kuukkasena viestin, se siirtyy Keskon järjestelmissä vaimoni nimiin. Vaimoni nimellä ei edes pääse kirjautumaan Plussatilille, enkä minä kirjoita vaimoni tilille viestejä omalla nimelläni. Vaimoni ei edes käytä Plussakorttia. Missä homma nyt mättää?

---------------------------KAKSI KIRJETTÄ------------------------------

Viitaten aikaisempaan viestiini, olen pyytänyt henkilökohtaisesti korjausta, teidän myyjähenkilön sotkemiin tilitietoihini mutta sitä ette ole tehneet. Ettekö lue, kuin valikoituja viestejä?
Mikä Keskon järjestelmää riivaa? Olen alkuperäinen plussa-tilinomistaja (ennen vaimoni "vaimoni nimi" rekisteröitymistä) mutta vaimolleni saapuvat kaikki viestit. Minun s-postiosoitteeni teillä myöskin on aivan varmasti (lukekaa viesti loppuun kiitos). JOS sitä ette löydä kaikesta huolimatta, laitan sen tähän jälleen kertaalleen:
Hannu Kuukkanen
minun.osoitteeni@elisanet.fi


-------- Alkuperäinen viesti --------
Aihe: Vastaus palautteeseesi, Plussa, 1220870 (Viestin tunniste: 1175298)
Päiväys: 30.07.2020 12:00
Lähettäjä: <no-reply-kesko-palaute@kesko.fi>
Vastaanottaja: <(vaimoni osoite)>



Hyvä asiakkaamme

 Olet saanut alla olevan vastauksen lähettämääsi viestiin.
Tähän viestiin ei voi vastata sähköpostilla, vastaa viestiin ja
lisää mahdolliset liitteet tällä linkillä. [1]

Hei (vaimoni nimi),

Kiitos viestistäsi.

Pyytäisitkö Hannua olemaan yhteydessä asiasta. (nimenomaan Hannu ja vain Hannu on ollut asiasta yhteydessä. Tiina ei nyt ole kartalla)
Vain hänen pyynnöstä voimme korjata nimitiedon asiakkuudelta.

Ystävällisin terveisin,
Tiina

K-Plussan asiakaspalvelu
010 19 8604 (pvm tai mpm)
www.plussa.com
PL 1
00016 KESKO

Asiaan liittyvät aikaisemmat viestit:
29.7.2020 18:14
(Vaimoni nimi)-Kuukkanen (viesti kirjautuu vaimoni nimelle, vaikka olen alkuperäinen tilin omistaja ja viestien allekirjoittaja)

Voisitteko ystävällisesti korjata tiedostoistanne tuon nimessäni
olevan kirjoitusvirheen.
Todellinen nimeni on Hannu Kuukkanen – ei Hannu Ruukkanen, kuten
teidän tietonne kertoo.
Jos myös mahdollista, laittakaa uusi kortti tulemaan postitse tai
lähimpään K-Kauppaan (Laajasalossa Saaren K-market), tai
Herttoniemessä Hertta). Ilmoittanette tähän sähköpostiosoitteeseen,
kun kortti on noudettavissa.
Terveisin Hannu Kuukkanen (minun sähköpostiosoitteeni)@elisanet.fi
----------------------------------------------------------------------------

Keskon toiminta nopeutui kiitettävästi. Tänään 5.8.2020 minulle soitettiin Plussa-palvelusta ja nimeni luvattiin korjata. Odottelen korjattua korttia. Toivottavasti Plussasaldo kerääntyy myös edelleen tuolle vanhalle kortille? Julkaisen mitä asiassa tapahtuu.

----------------------------------------------------------------------------

Homma toimii nyt molempien nimillä ja Plussa-Korteilla. Hyvä näin mutta hermoja koitteli kovasti Keskon asiakaspalvelu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti