torstai 11. tammikuuta 2018

Stockmann lupasi parantaa asiakaspalveluaan

Tämä alla oleva ei ole asiakaspalvelua.
Stockmannilla tulee olla tiedossa jos laskutuksessa on viiveitä. Pankit ovat tunnetusti jonotusautomaatteja.
Jos laskutuksessa on viiveitä esim. S-ryhmään siirtymisen vuoksi, se voidaan kertoa asiakkaalle ilman "pankkisimputusta".
Jos laskutuksessa ei ole viiveitä, senkin voi kertoa kysyttäessä.
Laitan tämän keskustelun Blogiini muistuttamaan asiakaspalvelun tärkeydestä.
Voitte käydä sitä vapaasti kommentoimassa jos teillä on asiassa puolusteltavissa oleva kanta.

Hannu Kuukkanen
11. tammik. 11.58 EET
HYVÄ ASIAKASPALVELIJA KATJA, JOKA VAIKUTAT ENEMMÄN ROBOTILTA, KUIN IHMISELTÄ
TOISTAN MYÖS OMAN VIESTINI, KOSKA VIESTI EI MENNYT TEIDÄN SUUNTAANNE PERILLE
Kysyin Stockmanin Matercard laskusta.
Odotan teiltä vastausta kysymykseeni laskutuksen viiveestä en neuvoja kuinka pankkiin otetaan yhteyttä..
Koska tämä kirje ei toimi teidän suuntaanne, otan nyt yhteyttä seuraavaksi
esimiestasoon.
Sain tänään Nordean laskun mutta en teiltä asiallista asiakaspalvelua.
Ystävällisesti : Hannu Kuukkanen
Katja (Stockmann FI)
11. tammik. 9.49 EET
Hei, Hannu!

Kiitos viestistäsi. Stockmann MasterCard -kortin laskutusta hallinnoi kortin myöntänyt Nordea Rahoitus. Ystävällisesti pyydämmekin ottamaan yhteyttä Nordea Rahoituksen asiakaspalveluun, puh. 0200 86210 (pvm/mpm) avoinna ma-pe klo 8 - 18 tai asioimaan Nordean konttorissa.

Ystävällisin terveisin,
STOCKMANN
Asiakaspalvelu
Hannu Kuukkanen
10. tammik. 20.52 EET
Olisin tiedustellut, missä viipyy viime kuun Mastercard lasku.
Emme ole kiinnostuneita maksamaan Nordelalle luottoorkoa syystä, että
teidän puolellanne syntyy viivästystä.
--
Hannu Kuukkanen
040 720 6432
hannu.kuukkanen@webcag.fi

On 11.1.2018 12:00, Asiakaspalvelu, Stockmann wrote:
##- Kirjoita vastauksesi tämän rivin yläpuolelle -##
Hei, Hannu!
Kiitos viestistäsi. Stockmann MasterCard -kortin laskutusta hallinnoi kortin myöntänyt Nordea Rahoitus. Emme näe täällä laskujen tietoja. Ystävällisesti pyydämmekin ottamaan yhteyttä Nordea Rahoituksen asiakaspalveluun, puh. 0200 86210 (pvm/mpm) avoinna ma-pe klo 8 - 18 tai asioimaan Nordean konttorissa.
Ystävällisin terveisin,
STOCKMANN
Asiakaspalvelu
Katja
www.stockmann.com
-----
Alla yhteydenottosi koko viestihistoria:
Katja (Stockmann FI)
11. tammik. 12.00 EET
Hei, Hannu!

Kiitos viestistäsi. Stockmann MasterCard -kortin laskutusta hallinnoi kortin myöntänyt Nordea Rahoitus. Emme näe täällä laskujen tietoja. Ystävällisesti pyydämmekin ottamaan yhteyttä Nordea Rahoituksen asiakaspalveluun, puh. 0200 86210 (pvm/mpm) avoinna ma-pe klo 8 - 18 tai asioimaan Nordean konttorissa.

Ystävällisin terveisin,
STOCKMANN
Asiakaspalvelu
Hannu Kuukkanen
11. tammik. 11.58 EET
HETKINEN
Kysyin Stockmanin Matercard laskusta. Enkö ole enää Stockmanin asiakas?
EN ole koskaan halunut olla Nordean asiakas, Stockman on vain siihen
korttinsa kautta velvoittanut. Kuten tiedätte, pankit eivän vastaa
palvelupuheluihin eikä yhteyden ottoihin muulloin kuin miten heille
sopii tai he ovat jotain myymässä. Olen yrittänyt kyllä, kiitos
kysymästä, ja minusta asiakkuuteni myötä ongelma ei ole minun vaan sen
yrityksen jonka asiakas olen ja oletan, että minua asiakkaana
palvellaan. Jos laskutusviiven myötä tulee pankkikorkolasku, osoitan sen
teille, koska olen teille viiveestä ilmoittanut.
Odotan teiltä vastausta kysymykseeni laskutuksen viiveestä.
Jos tämä kirje toimi teidän suuntaanne, otan yhteyttä seuraavaksi
esimiestasoon.
Ystävällisesti : Hannu Kuukkanen
Katja (Stockmann FI)
11. tammik. 9.49 EET
Hei, Hannu!

Kiitos viestistäsi. Stockmann MasterCard -kortin laskutusta hallinnoi kortin myöntänyt Nordea Rahoitus. Ystävällisesti pyydämmekin ottamaan yhteyttä Nordea Rahoituksen asiakaspalveluun, puh. 0200 86210 (pvm/mpm) avoinna ma-pe klo 8 - 18 tai asioimaan Nordean konttorissa.

Ystävällisin terveisin,
STOCKMANN
Asiakaspalvelu
Hannu Kuukkanen
10. tammik. 20.52 EET
Olisin tiedustellut, missä viipyy viime kuun Mastercard lasku.
Emme ole kiinnostuneita maksamaan Nordelalle luottoorkoa syystä, että
teidän puolellanne syntyy viivästystä.
--
Hannu Kuukkanen
040 720 6432
hannu.kuukkanen@webcag.fi
STOCKMANN
[JME060-0YZK]

-- 
Hannu Kuukkanen
040 720 6432
hannu.kuukkanen@webcag.fi

1 kommentti:

  1. Stocmannin asiakaspalvelusta soitti ystävällinen ihminen muutana päivän viiveellä ja pahoitteli tapahtunutta. Koulutusta asiakaspalveluun luvattiin ja hyvä niin. Olen aina aikaisemmin saanut Stockmannilta hyvää palvelua ja uskon sen jatkuvan edelleen. Muokkasin tämän artikkelin otsaketta hieman positiivisemmaksi, kiitoksena yhteydenotosta.

    VastaaPoista